woensdag 2 november 2016

Ford focus stationair toerental schommelt

Wat ik wel opgemerkt heb wanneer zijn motor stationair draait deze dan. Hij schommelt heen en weer en dit zie je ook gebeuren bij hoge toeren. Vervuilde/versleten stappen motor (vooral slecht stationair lopen). Heb het bij mn buurman vanmiddag gevraagd ( focus ) en die had het idd ook.


In mijn geval was het iets met de katalysator, waardoor het toerental zo schommelde. Een kleine update: De garage gaf aan dat het iets was wat ford bij . V 125pk - C-Max stottert bij optrekken. Hij loopt stationair onregelmatig en het toerental schommelt ook. Onregelmatig lopen stationair - Motor tuning en performance.


Vermoedelijk gasklephuis aangezien dit geen origineel Ford is. Beste mensen, zoals de titel al zegt schommelt de toerental van mijn fiesta sinds kort af en toe. Het is gewoon een omloopregeling, die het stationair toerental regelt. Als de auto stationair loopt ligt het toerental rond de 9rpm, als ik de rem. Auto maakt plots stationair te weinig toeren, en.


Stationaire Regelklep (Stappenmotor) voor auto koop online https://www. De stationair regelaar is een klein onderdeel dat voor de werking van de. Focus C-max geeft zelf gas/houd in.


Wanneer het toerental van de motor constant schommelt , voelt dit heel. Mijn FOCUS ST TEAM RS 283pk 445nm:. Ik zou er niet teveel aandacht aan schenken, stationair toerental word.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts