donderdag 19 april 2018

Mac oogschaduw aanraders

Het beste product wat mij betreft van MAC is hun oogschaduw. Er komt altijd veel pigment vanaf, . Ik vind de mono oogschaduws van MAC altijd zo leuk, in die. Satin Taupe is goed gepigmenteerd en een oogschaduw van uitstekende kwaliteit. En patina en mulch zijn ook aanraders , dat zijn ook mooie warme tinten .

MAC oogschaduws hebben toch echt wel een plekje in mijn hart. De oogschaduw is ook niet korrelig, waardoor hij heel fijn aanbrengt. Dus als jullie nog aanraders voor mij hebben, let me know! Wil je je oogschaduw of highlighter intensiveren, dip je make-up brush dan . Lees jij mee wat mijn aanraders zijn?


Zo vind ik de pigmenten (losse oogschaduw ) heel mooi, zijn super gepigmenteerd. Alle producten die ik van MAC heb geprobeerd vindt ik fantastisch en heb ik eigenlijk niks op aan . Mijn favoriete product van MAC is echt de Vanilla oogschaduw , gebruik het elke dag op mijn .

MAC make-up aanraders en mijn favorieten. Estée Lauder Pure Color Envy Oogschaduw palletten. Met een lipstick van MAC zou ik sowieso goed zitten, maar er waren ook onlangs . Vandaag deel ik met jullie mijn drie favoriete MAC producten die ik nu al. Fix Fluid foundation, Mehr lipstick, en CCB in Pearl ook grote aanraders ! Ik heb ook oogschaduw van MAC en daar ben ik ook heel blij mee.


De kwasten zijn ook zeker aanraders. Een losse oogschaduw in een doosje kost €1en een refill voor een. Mijn absolute aanraders zijn Patina (!), Woodwinke Satin Taupe, . MAC Club Eyeshadow is een oogschaduw met een Satin finish.


Hebben jullie oogschaduws van MAC , en welke kleuren vind jij echte aanraders ? Shoplog Sephora, Lush en MAC - Holiday shopping! Aanraders zijn Shroom (de perfecte highlightkleur), Vanilla, Embark, Humid. Heb je een oogschaduw van een ander merk waar je een grote . Eye Shadow Oogschaduw Oogschaduw van MAC bestellen bij Douglas. Vandaag weer een nieuwe Beauty By Brand voor jullie van M. Final touch: boven en onder het oog wordt er een laag M.

Ik wil kleuren oogschaduw van MAC , en weet eigenlijk niet welke, kleuren zonder shimmer, glans mag wel, welke zijn aanraders ? Wij hebben twee aanraders voor je uitgezocht die perfect blijven zitten. Maar welke merken zijn aanraders en welke kun je beter skippen? Het is nog niet helemaal vergelijkbaar met oogschaduw van MAC bijvoorbeel maar dat . Heb jij misschien absolute aanraders ? Ik laat je de kleuren zien die ik in mijn MAC eyeshadow palette.


Ik heb mijn losse oogschaduw zelf gedepot met hulp van en in mijn MAC. En wat zijn jouw favorieten, misschien heb je nog aanraders voor mij? De quatro oogschaduw van Essence gebruik ik ook veel. Ik had nooit MAC blush, maar wouw, wat een pigment! Ik vroeg het aan Elke Willemen – top MUA bij MAC ! Painterly of Soft Ochre ) – deze verbetert de houdbaarheid van de oogschaduw.


Toen vroeg ik aan jullie of jullie nog meer MAC aanraders hadden qua. Dit is mijn shoppen achter de douane MAC wishlist. Mocht je aanraders hebben op het gebied van MAC lipsticks dan zijn die . Ik ga morgen een of mac kwasten kopen, iemand aanraders ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts