vrijdag 27 januari 2017

Nivea soft creme gezicht

NIVEA Soft is de ideale verzorging van top tot teen. Deze crème gebruik ik voor mijn gezicht , handen en de rest van mijn lichaam. Veel bodylotions zijn te vet of te grof voor het gezicht waardoor er in veel.


Dat deze NIVEA soft crème multifunctioneel is, vind ik heel positief. Het is een multifunctioneel product en geschikt voor het gezicht , . Het belangrijkste verschil tussen deze twee crèmes is vooral de prijs! Elke avond na het schoonmaken van mijn gezicht , ronde ik af met NIVEA blauwe pot. Ook gebruik ik NIVEA soft als dagcrème, deze is wat luchter en . De crème ruikt heerlijk en je kan de crème op je gezicht en armen gebruiken.


Nivea soft is een heerlijke bodycrème. De huid blijft lekker zacht en gehydrateerd. Ideaal voor gezicht en lichaam, en handig formaat voor in de handtas. Ik heb een zeer gevoelige hui maar kan met een gerust hart deze creme gebruiken, ook voor mijn gezicht.


Breng aan op lichaam, gezicht en handen. De formule met jojoba-olie en vitamine E geeft . Iedereen kent het iconische blauwe blik van NIVEA Creme. Het wordt al meer dan 1jaar verkocht! De extra luchtige textuur maakt dat. Geschikt voor gezicht , handen en het hele lichaam.


Een geweldig ruim cosmetica aanbod op voorraad. De unieke samenstelling met jojoba-olie en vitamine E trekt snel in je huid . De lichte formule van Jojoba-olie en Vitamine E trekt. De crème is geschikt voor de dagelijkse verzorging van lichaam, gezicht en . Verzorgende douchecrème CREME SOFT.


Vaak gebruik ik hem na het douchen voor zowel mijn gezicht als mijn benen . Een journaliste in Engeland heeft een maand lang op de ene helft van haar gezicht een crème van meer dan € 1gebruikt, en op de andere helft van haar. Ik was mijn gezicht gewoon met Dove face wash en doe dan de ouderwetse niveau. Ik heb dus bij elke creme dat het zo gaat uitzweten, vreselijk.


Je kan deze crème op zowel je gezicht als je lichaam gebruiken. Een unieke samenstelling die snel wegtrekt in de huid. Op basis van de jojoba olie wordt de huid optimaal . Laat even inwerken en was daarna je gezicht met water. De NIVEA crème uit het blauwe blik is te dik en stevig om bijvoorbeeld op.


Ze vind mijn creme echt niet rijk genoeg. Met nivea heb ik ook het idee dat ik een laag op mijn gezicht smeer, met . NIVEA MEN CREME is speciaal ontwikkeld voor mannen en is geschikt voor gezicht , lichaam en handen. Ik gebruik nu de crème ook voor mijn gezicht en zelfs dan maakt ie . Ik wou iets simpels en koos voor deze van Nivea.


Normaal is een crème voor je lichaam niet erg . Gezicht van hun is kei strak en super wit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts