donderdag 26 november 2015

Flessen schoonmaken met soda

Ik vraag me af of ik met soda mijn apparatuur en flessen kan schoonmaken. Ik weet dat het wel kan, maar ik weet niet of het schadelijk is of dat . Nog extra tips voor het reinigen van flessen ? Steriliseren potten en flessen - Een snufje aandacht en liefde eensnufjeaandachtenliefde. Welke potten en flessen selecteer je en waarom.


Wat ook goed werkt tegen nare lijmrestjes is olijfolie en baking soda. Met deze methodes van het steriliseren van potten en flessen voorkom je bederf. Het schoonmaken en steriliseren hiervan kun je prima zelf doen. Het beste kan je de fles dan ook schoonmaken met azijn. Ook soda met heet water helpt tegen aanslag die je met een schep rijstkorrels erbij in de fles , even . Gebruikte potten maak je schoon met een sopje van warm water en soda.


Als je veel potten en flessen in een keer moet schoonmaken en steriliseren, kun je . Als je alleen water eruit drinkt zullen de flessen niet erg vies worden,. Zorg dat je heet water, baking soda , een flessenborstel of soortelijke . Geur- en smaakrestjes kan je verwijderen door de fles (het onderstuk) te .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts