woensdag 31 oktober 2018

Nivea creme gezicht puistjes

Met onze tips kun je een vette huid voorkomen en puistjes bestrijden. Als je een vette huid hebt, zou je steeds een vochtinbrengende crème moeten. Een onzuivere huid met puistjes en mee-eters kan verschillende oorzaken hebben. Zo bestrijd je puistjes in het gezicht bij volwassenen. Gebruikt iemand hier Nivea creme als gezichtscreme?


Of zou het hele gezicht onder de puisten komen?

Maar wat spul op je gezicht smeren. Als je last hebt van een onzuivere huid helpt dit tegen pukkels en puisten. Ik heb last van bultjes en pukkels aan de zijkanten van mijn gezicht en in mijn nek. Als er teveel werkende stoffen in een crème zitten en je gebruikt meerdere.


Nivea is een goede creme maar toch denkelijk te vet voor je gezicht ,voor een . In dit artikel pluis ik de nostalgische Nivea Crème voor je uit. Dit is geen vraag maar wat tips tegen puistjes waar denk ik wel iedere jongere last. Tandpasta is gemaakt voor je tanden, niet voor je gezicht.


Vroeger gebruikte ik heel veel creme maar daardoor werd het alleen maar erger.

Maar ik gebruik allesinds geen clearasil meer of Nivea ding die zogezegd tege puisjtjes zijn. Wrijf met een droog zakdoekje over een gezicht waarop geen make-up of. T-zone (voorhoof neus, kin) en geen schrale wangen.


Maar kies voor een aangepaste crème voor de vette hui die meer water dan vet bevat. Wil je wat doen tegen je acne, puistjes , vette of onzuivere huid? Kruidvat Step Pure Nourishing Talg Reducerende Crème.


Een product om je gezicht goed te reinigen en een crème om de huid te voeden. Wil je iets gebruiken tegen puistjes , donkere kringen of heb je al. Deze zaken hou je alvast best uit de buurt van je gezicht.


Het wordt me heel vaak gevraagd: kun je puistjes krijgen van zonnebrandcrème? Ik heb geen puistjes , littekens of dergelijken. En heeft de zon nu wel of geen goede uitwerking op acne?


Laat even inwerken en was daarna je gezicht met water. Mee-eters, pukkeltjes, puistjes en glimmende zones komen hierdoor. Een gel- crème heeft een fijne textuur, waarvan de huid niet zo snel gaat glimmen. Nivea Gezichtsverzorging - Control Shine Matterende Gel- Crème ml. Door je gezicht 2x per dag te wassen zorg je ervoor dat er minder snel nieuwe puisten kunnen komen.


Ik was eens benieuwd waarmee de bokkers hun gezicht allemaal schoonmaakten enzo! Ikzelf heb op dit moment Nivea , maar ben er niet zo heel tevreden over.

Heb een vette huid en krijgt nu steeds meer puistjes. Hiervoor had ik Waleda (reinigingsmelk en lotion ) en daar was ik wel tevreden over, alleen . NIVEA Q10plus Anti-Rimpel SPF – Beste anti-rimpel crème. De gezicht crème heeft een heerlijke marsepein geur (door de amandelen) en smeert. Het is vervelend wanneer je last hebt van acne, puistjes , mee-eters en onzuiverheden. Voorkom puistjes en een glimmende, plakkerige huid!


Daarnaast voorkomt een matterende crème dat je gezicht enorm. Stap de wereld van NIVEA MEN binnen. Dé webwinkel vol verzorgingsproducten voor mannen.


Voel je vitaler, scheer je gladder en ruik nog lekkerder. Puistjes hebben is vervelend en hierdoor kun je je soms knap onzeker. Een volle cremè -achtige reiniger kan de poriën verstoppen en meer puistjes. Geef je gezicht vooraf een stoombad of een douche van circa een kwartiertje. Tegenwoordig doe ik regelmatig Nivea crème op mijn gezicht om het . Lees waarom ik vaseline op mijn gezicht gebruik en zie hier hoe mijn huid er uit ziet na een.


Vaak vertelt men dan dat je er puistjes van krijgt en dat het schadelijk is voor je huid. De cosmetische industrie heeft ook de oorlog verklaard tegen de Nivea. Er zijn echter ook mensen die claimen puistjes van siliconen te krijgen, omdat het hun huid .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts