donderdag 2 oktober 2014

Gezicht insmeren met nivea

Een maand land smeerde Claire NIVEA op de ene helft van haar gezicht en Crème de la Mer op de andere helft. In dit artikel pluis ik de nostalgische Nivea Crème voor je uit. Voor welke huidtypen kunnen NIVEA soft en NIVEA creme gebruikt worden? Nivea is een goede creme maar toch denkelijk te vet voor je gezicht ,voor een enkele x als je erg droog of schraal bent in je gezicht is het niet erg,maar je kan . Een journaliste in Engeland heeft een maand lang op de ene helft van haar gezicht een crème van meer dan € 1gebruikt, en op de andere helft van haar.


Veel mensen gebruiken Nivea crème uit die kleine, blauwe blikjes.

De Nivea -crème in het klassieke blauwe blikje hoort bij veel mensen tot de. Als ik nivea op mijn gezicht smeer, heb ik gegarandeerd de volgende dag pukkels en niet zo zuinig ook. Vraag aan de mensen met eczeem, wat zijn de. Het ronde, blauwe, metalen blik van Nivea Creme kun je met recht een cultproduct noemen.


NIVEA doet mij altijd aan vroeger denken. Het is een hydraterende crème voor de handen, het lichaam en het gezicht. Heel fijn dus, want dan kan ik na het insmeren direct mijn kleding aantrekken. De klassieke Nivea crème, we kennen het allemaal.


Veel vrouwen hebben het zelf hun handtas.

Je kunt het nog steeds vinden in de meeste badkamers. Maar wat spul op je gezicht smeren. Het minste wat je kunt doen is je huidverzorgingsproducten in de juiste volgorde opsmeren, anders kun je . De beschadiging door de zon door een UV-camera van NIVEA. Niet te vettig en dus te gebruiken voor gezicht , handen of lichaam.


NIVEA Soft is de ideale verzorging van top tot teen. Na het insmeren voelen de handen zacht aan, het plakt niet en trekt snel in. Verzacht onmiddellijk je droge en trekkerige huid met Nivea Men Sensitive Hydraterende Gezichtscrème. De crème geeft je huid een langdurige verzorging en . Crème je voeten met Nivea en ga naar bed met sokken. Ook helpt deze crème om je make-up van je gezicht te halen.


Of je nu een lichte huid hebt of een natuurlijk donkere, je loopt het gevaar dat je huid beschadigd raakt door de zon. Daarom moet je je altijd insmeren met . Veel van deze huis-, tuin- en keukenmiddeltjes zijn echter niet zonder gevaar. Ik gebruik vaseline op mijn gezicht tegen wind en vrieskou maar nu. TiTrekt Nivea niet min of meer weg in je huid?


Verzorg je gezicht , lichaam en handen met deze Nivea Men Crème. Je huid voelt niet plakkerig aan , . Iedereen kent de Nivea crème in die klassieke blauwe blikjes wel.

Was je gezicht dan de volgende morgen voorzichtig en je zult het verschil meteen zien. Voe bescherm, verzacht en verzorg je huid met Nivea Crème. De romige, vochtinbrengende crème houdt je huid puur, fris en zacht in elk seizoen.


Dagcrème en nachtcrème voor je gezicht 7. Handen met nivea en gezicht met biodermal! We smeren ons gezicht in met antirimpelcrème en verjagen de sinaasappelhuid met anticelluliteproducten. Nivea Sun is een zonnebrand productlijn die bij het publiek. Toch is het zo dat één keer insmeren voor de hele dag niet voldoende is.


Dermatologen adviseren één theelepeltje voor het gezicht , en twee per arm. Verder kan het niet veel kwaad aangezien nivea gezichtscreme . Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik insmeren na douchen regelmatig oversla.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts